Folksvagen passat ostaje veran svojoj tradiciji i ni ovom prilikom nije pravio revoluciju u dizajnu, već je evoluirao dobro poznatu ideju. Ipak, novi model se nikako ne može podvesti pod “već viđeno”, pre svega zbog izmenjenih proporcija koje donose eleganciju i dinamičnos
Dužina karoserije je nekoliko milimetara manja nego ranije, ali je zato međuosovinsko rastojanje povećano za gotovo osam centimetara i sada je duže nego na “škodi superb” koja je pojam prostranosti.
Prednja maska je još bolje uklopljena sa agresivnim farovima, tako da sada podseća na aktuelni model “CC”. Kada obiđete automobil i zagledate se u suštinu dizajna primetićete brojne detalje koji su tu ili da povećaju eleganciju, ili zbog praktičnosti, poput malih trougaonih stakala na prednjim vratima. U svakom slučaju mi konstatujemo, a u razgovoru sa mnogima smo zaključili da je ovo do sada naj elegantniji, pa eto, upotrebićemo i tu reč – najlepši “pasat” do sada, rame uz rame sa novim “audijima”.
Elegantni i pažljivo osmišljen dizajn nastavlja se i u kabini. Kabinu je dizajnirao neko ko ne samo što je i sam vozač, već je i seo u prototip i detaljno usavršio svaki detalj, poput zatvorenog držača za mobilni telefon koji ima gumeni pod i USB utičnicu koja olakšava punjenje baterije. Nije samo ergonomija komandi na vrhunskom nivou, već su i raznorazne pregrade, držači čaša i flaša postavljeni tako da možete da ih koristite intuitivno i bez potrebe za ustajanjem sa sedišta.
Prva stvar koju osetite kada uđete u automobil je odličan kvalitet. Svaki detalj, od kvaki na vratima, prekidača, nožnih komandi, pa do načina i zvuka na koji se zatvaraju vrata deluju izuzetno solidno, kao da nikada neće i ne mogu da se pokvare. Vozaču i putnicima ovakve stvari dodatno ulepšavaju boravak i korišćenje automobila. Folksvagen je ovde ispred velike većine, ako ne i svih proizvođača.
U autu dva dvometraša mogu da sednu jedan iza drugoga i da je obojici potpuno komforno. Zadnja klupa je dovoljno široka tako da može da ugosti tri odrasla putnika, a naslon je dobro profilisan i prijatno nagnut. U ovom automobilu možete jednako udobno da se vozite i na prednjim i na zadnjim sedištima, što nije čest slučaj, čak i u D segmentu.
Automobil ima automatski klima uređaj sa čak tri zone (putnici pozadi mogu da biraju temperaturu), senzore za kišu i automatsko paljenje farova, dnevna svetla, tempomat, svetla koja obasjavaju unutrašnjost krivine, senzore za parkiranje, audio uređaj sa osam zvučnika, putni računar.
Novi “folksvagen passat” je vrlo impresivan automobil koji nikoga ne može da ostavi ravnodušnim ni kada je u pitanju izgled, kvalitet, ergonomija, količina opreme i način vožnje. Da li je najbolji izbor u klasi? Mnogi će potvrditi da jeste, ali to, naravno, zavisi samo od ličnih afiniteta. U svakom trenutku možete pozvati dežurnog agenta na broj telefona 011 405 64 68 ili mailom na office@prevoz-putnika.rs. i uveriti se žasto je Passat najbolji izbor za rezevaciju.